Marka KORAL została wyróżniona Hitem Konsumenta 2016 za Lody Koktajlowe Krówka-Kukułka.
Marka KORAL za Lody Koktajlowe "Krówka-kukułka" została wyróżniona prestiżowym godłem Hit Konsumenta 2016. To wyróżnienie dla najlepszych produktów oraz usług na polskim rynku. Certyfikat jest wyraźnym znakiem, zarówno dla dystrybutorów, jak i klientów, świadczącym o wysokiej randze produktu. Przyznawany jest przez Medal Polskiej Przedsiębiorczości, instytucję wyłaniającą najlepsze, małe i duże firmy w Polsce oraz nagradzającą wysokiej jakości popularne produkty.
Marka KORAL została wyróżniona Złotym Paragonem 2016
Nagrodą Kupców Polskich wyróżnione zostały Lody Koktajlowe.
Marka KORAL za Lody Koktajlowe "Krówka-kukułka 400 ml" została wyróżniona prestiżową Nagrodą Kupców Polskich, Złotym Paragonem 2016. To nagroda przyznawana przez właścicieli i kierowników sklepów z całej Polski, a jednocześnie czytelników pisma "Hurt i Detal".
Marka KORAL jest laureatem KRYSZTAŁOWEGO GODŁA European Trusted Brands 2012 oraz 2013.
Marka KORAL uzyskała najwyższe oceny w 3 kryteriach tj. stosunek wartości do ceny, silny wizerunek, zrozumienie potrzeb Klienta - uzyskując najwyższy sumaryczny wynik w swojej kategorii.
European Trusted Brands jest największym europejskim badaniem konsumenckim mającym na celu określenie stopnia zaufania Europejczyków do wartości, instytucji i marek produktów. Badanie to, już po raz dwunasty, przeprowadzono w 15 krajach Europy. Badanie od 12 lat prowadzi Wydawnictwo Reader's Digest.
Marka KORAL Laureatem w programie "Dobra Marka" 2013 oraz 2014 *JAKOŚĆ-ZAUFANIE-RENOMA* w kategorii Artykuły spożywcze – Lody.
W ciągu ostatnich lat polscy konsumenci stawali w obliczu gruntownych zmian w stylu życia i zwyczajach konsumpcyjnych. We współczesnym świecie coraz trudniej przychodzi nam dokonać wyboru odpowiedniego produktu czy usługi spośród szerokiej i wciąż powiększającej się oferty. Wychodząc naprzeciw współczesnemu konsumentowi, Program „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma”, pomaga w wyborze najlepszej, cieszącej się największym zaufaniem i renomą marce w poszczególnych branżach.
Redakcja Forum Biznesu oraz Biznes Trendy, przeprowadziły badania mające na celu określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności brandów w poszczególnych kategoriach. Przedmiotem analiz objęte zostały między innymi: pozycja rynkowa marki i jej siła, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów.
Przedsięwzięcie ma na celu wyłonienie najlepszych firm i marek na polskim rynku. Wyróżnienie marki godłem „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma” jest doskonałą formą podkreślenia statusu marki będącej liderem w swojej branży, potwierdza najwyższą jakość produktu lub usługi, a także świadczy o zaufaniu odbiorców i renomie brandu.
To właśnie klient i jego opinia kształtują działania wszystkich firm, dlatego właśnie wyróżnienia oparte na badaniach konsumenckich są dla nich szczególnie ważne.
Godło Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma niesie ze sobą najważniejsze informacje dla konsumenta, że wszystkie pożądane cechy znajdzie właśnie w tym produkcie czy usłudze.
Tytuł Created in Poland 2013/2014 SUPERBRANDS przyznany przez Konsumentów dla Firmy Koral.
POCZĄTKOWA LISTA MAREK
Na początkowej liście, opracowanej przez Superbrands i ARC Rynek i Opinia w oparciu o wyniki niezależnych badań rynku, przy użyciu baz i statystyk zawierających dane o sprzedaży oraz wielkości budżetów reklamowych, znalazło się ponad 2000 marek konsumenckich w 26 kategoriach głównych i 85 podkategoriach.
SELEKCJA MAREK
Proces Certyfikacji Created in Poland Superbrands, którego założeniem było wyłonienie najchętniej polecanych przez konsumentów polskich marek, składał się z jednego etapu:
W badaniu konsumenckim mierzono wspomaganą znajomość marki oraz wizerunek.
Badanie przeprowadzone zostało przez instytut ARC Rynek i Opinia metodą ankiety online na próbie n=15 000. Wyniki zostały zważone do struktury populacji pod względem płci i przedziału wiekowego.
Znajomość marek – w ramach kategorii wyświetlały się logotypy marek, a respondenci mieli za zadanie wskazać marki, z którymi wcześniej mieli styczność.
Wizerunek marek – w dalszej części badania, respondenci mieli za zadanie określić na ile byliby skłonni polecić marki, które wcześniej rozpoznali. Ocena odbywała się przy pomocy suwaka od „zdecydowanie nie poleciłbym” do „zdecydowanie poleciłbym”.
Lody Koktajlowe Krówka-Kukułka 400 ml zwycięzcą w 13 tej edycji konkursu Hit Handlu na najlepiej sprzedający się produkt w kategorii lody familijne.
Zwycięzców w konkursie Hit Handlu 2014 wybrali detaliści - czytelnicy „Handlu". W sondzie telefonicznej wskazali oni najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty w ponad 70 kategoriach (jeden ankietowany mógł wskazać produkty w kilku kategoriach). Pytania były o okres 12 miesięcy do 31 marca 2014 r. Sonda przeprowadzona była w kwietniu 2014 r. na próbie ponad 1 000 losowo wybranych detalistów z całej Polski.
Marka Koral z tytułem i godłem KULTOWA MARKA - Jakość Zaufanie Renoma
Marka Koral została wyróżniona prestiżowym tytułem oraz godłem przez redakcje dodatku do dziennika Rzeczpospolita „Biznes Trendy” oraz portalu ForumBiznesu.pl. Redakcje brały pod uwagę m.in. pozycję rynkową poszczególnych marek i ich dokonywany przez nie postęp, jak i jakość prezentowaną przez dany produkt. Znaczenie miał też stopień zaufania konsumentów. Badanie przeprowadzone było pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.
Wyróżnienie Kultowa marka przyznawane jest markom o ugruntowanej pozycji na rynku, z długoletnią tradycją, ktore cechuje rozpoznawalność, wysoka jakość produktu i zaufanie odbiorców.